Det verkar som att det blir att byta värdsdel om en vecka!

Mycket talar just nu för att jag och min kära karl sticker till Indien onsdag 17/2 :) 2 veckor, en liten roadtrip längs VÄST-kusten, (insåg nu att jag skrev östkusten sist?)

Massa soool och stränder och oj så bruna o mysiga vi ska bli :)

Pass är fixat, papper är fixade och nu ska vi bara vaccinera oss mot diverse åkommor för att vara på säkra sidan! Det blir nog gjort idag. hihi, snart kommer Johan hit, så ska vi åka till banken och fixa nånting med hans bolån eller ngt, sen ska jag försöka styra honom till vaccinationsbyrån!

India here we come!


Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

Söööööta! :)

2010-02-11 @ 12:22:59
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Mickan

MImi du måste hjälpa mig nu! Min data är HEL TJÄVLA CP!!! nu dör skärmen (fast den ändå är på) typ var 10e sek! -.- -.- -.-

2010-02-14 @ 11:46:17
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0