Vid elva på vardagar...

Phew, jag mår redan lite bättre! Igårkväll visade det sig att jag hade 39,5 graders feber :O vet inte om jag någonsin har haft så mycket.. hmm.. Men i morse när jag vaknade så mådde jag mycket bättre, dock ändå inte bra. Mor min var ovanligt hjälpsam idag och köpte Zyx, cola, treo och apelsiner till mig =) det var fint!

Nu har jag avverkat ännu en dag med mitt nya favoritspel Amazon Survival I alla fall. känns bra, har spelat ihop en slant nu!

Nu har jag planer på att glo ett avsnitt av NCIS Säsong 7 och bara bädda ner mig själv!

Nattinatti!


PS: Fick precis ett sms av mickan, som är på fest hos david.

"Vi sitter och diskuterar grannar, o david slänger ur sig
"vid elva på vardagar, då är det släckt vid tio"
haha bright!"

Vad menade david med det?


Kommentarer
Postat av: Mickan

Att grannarna hade släckt vid tio- klockan elva på kvällen :P men erkänn att det låter ju skumt!!

2010-02-06 @ 22:45:21
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0