Uncharted 3, Drake's Deception

Det. Är min stora fråga här i livet. Om 8 dagar släpps Uncharted 3, något som kan komma att bli det mest intressanta spelsläppet i år.
Spelet, som är den tredje i serien om Nathan Drake kommer ha subnamnet Drake's Deception, och handla om en jakt efter den försvunna staden Iram. Nathan och hans kompanjon Victor Sullivan kommer resa genom många olika ställen på jorden, däribland Rub Al-Khali på Arabiska halvön & London. Det kommer vara extrema fighting-scener och många otroliga speltimmar, precis som i de tidigare spelen. Jag är helt såld, jag måste ha detta!


Enligt FZ.se's reporter Fredrik Eriksson så är spelet ett av årets bästa och Naughty Dog, som är utvecklarna till denna fantastiskt äventyrliga trilogi har så att säga överträffat sig själva.

Fredrik har skrivit en kanonbra recension som kan läsas här.

En Gameplay Video som utspelar sig på ett svajande skepp som snart börjar sjunka.

Det är vad jag har väntat på sedan jag spelade ut 2an för ungefär 2 år sedan. Nu jävlar, jag måste skaffa mig en PS3a.

Kommentarer
Postat av: The armwrestler dude

Grymt spel! Du va stark på puben du ;)

2012-11-13 @ 10:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0